W profilu każdej postaci znajduje się pole, w którym widnieje poziom jej energii. Podczas gry fabularnej będzie ona zużywana podczas pojedynków Alice Game. Jeżeli wskaźnik dojdzie do zera, oznacza to śmierć postaci. W przypadku lalek, energia będzie zużywana na walkę, zaś u ludzi (będących medium) głównie przekazywana lalkom. Im więcej punktów, tym postać jest silniejsza, sprawniejsza, a jej ataki mają większą szansę na powodzenie, analogicznie, im jest ich mniej, tym postać jest słabsza.
Podczas pojedynku marionetka może pobrać od swojego medium bez jego zgody maksymalnie 30% punktów energii. By uzyskać ich więcej, człowiek musi być obecny przy walce i sam zdecydować o przekazaniu większej ilości energii (może to zaznaczyć w poście).
Lalki astralne, poza własnym medium, mogą czerpać energię od innych porwanych przez siebie ludzi nawet, jeżeli będzie to medium innej marionetki. Jednorazowo mogą pobrać od danej osoby 10% punktów energii.
REGENERACJA.
Co 7 dni odnawia się 10 punktów energii. Każdy gracz może je sobie uzupełniać w profilu.
Każdy poważniejszy uszczerbek na zdrowiu (np. złamana noga u człowieka, uszkodzenie u lalki) powoduje zwolnienie procesu regeneracji oraz szybszą utratę punktów podczas walki. W przypadku wystąpienia takich obrażeń u postaci, Mistrz Gry lub administrator poinformuje gracza o opóźnieniach w regeneracji.
Nie radzimy próbować żadnych przekrętów z uzupełnianiem energii, bo jeżeli administracja takowe odkryje, użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem.
ŚMIERĆ LALKI.
O ile w przypadku ludzi śmierć oznacza definitywny koniec „gry”, o tyle uśmiercona lalka wciąż ma szansę powrócić. Niestety, zawsze jako Imitacja (ponieważ, w przypadku oryginalnych tworów Rozena, jej Mistyczna Róża zostanie zabrana przez inną marionetkę). Jeżeli znajdzie się marionetkarz, który zechce fabularnie odbudować lalkę i stać się jej medium, będzie ona mogła kontynuować grę.